ES projektai

Paslaugų užsakymo ir valdymo savitarnos sprendimo B2B klientams sukūrimas ir įdiegimas

UAB „Telta“ nuo 2021 m. rugpjūčio mėn. įgyvendina projektą, kurio tikslas – sukurti ir įdiegti savitarnos sprendimą B2B įmonės klientams, kuriuo pasinaudodami jie galėtų nuotoliniu būdu saugiai ir patogiai užsisakyti ir valdyti įmonės paslaugas bei teikti ir gauti įvairią informaciją, įskaitant ir sąskaitas už suteiktas paslaugas.

Projekto rezultatas – bus sukurta savitarnos sprendimo programinė įranga, kuri bus integruota su įmonės verslo valdymo ir buhalterinės apskaitos sistemomis.  Taip pat veiklos rezultatas bus savitarnos sprendimo įdiegimas ir sukonfigūravimas, darbuotojų mokymas ir bus užtikrinta programinės įrangos priežiūra 36 mėn. nuo jos įdiegimo.

UAB „Telta“, optimaliai išnaudodama laiką ir resursus, įgyvendins projektą maksimaliai siekdama projekte numatytų ir užsibrėžtų tikslų bei rezultatų.  

Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė

Projekto pavadinimas – Paslaugų užsakymo ir valdymo savitarnos sprendimo B2B klientams sukūrimas ir įdiegimas

Projekto vykdytojas: UAB „Telta“

Projekto vykdymo pradžia: 2021 m. rugpjūčio 16 d.

Projekto vykdymo pabaiga: 2023 m. sausio 9 d.

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį
Užsakymas pateiktas, ačiū!
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup